Het uiteindelijke doel is om de verkoop van tickets te stimuleren. Hiernaast wil ik ook meer naamsbekendheid en interactie creëren met het publiek. De beelden zijn in de stijl van Beachboom gemaakt. De doelgroep van dit festival is tussen de 18 en 50 jaar. De meeste bezoekers zullen rond de 30 jaar zijn.
Contentkalender:
Wanneer | Wat | Doelgroep | Middel | |
1 | Maandag 18 mei 17.00 uur |
‘Get your tickets now!’ | De gehele doelgroep, die nog geen tickets heeft voor Beachboom | |
2 | Woensdag 20 mei 17.00 uur |
‘What’s your DJ favourite?’ | De gehele doelgroep. Mensen die al wel tickets hebben, en mensen die nog geen tickets hebben. | |
3 | Vrijdag 22 mei 17.00 uur |
‘Celebrate your weekend!’ | De gehele doelgroep. Mensen die al wel tickets hebben, en mensen die nog geen tickets hebben. | Facebook, Instagram |
Mélody Robbers mei 22, 2015
Overzichtelijk en leuk gedaan!
Eilish (artisticstateofmind) mei 28, 2015
Grappig, we hebben bijna hetzelfde! Ik heb ook gekozen voor een oproep van een favo DJ en iets over het weekend! Dat kan ik dus niet anders dan goedkeuren, haha.
Het is 1 geheel, past goed bij elkaar en bij de doelgroep.
Iris Dommanschet mei 29, 2015
Hele specifieke kalender! Niks meer aan doen, gelijk duidelijk!
Tarena Leidelmeijer mei 31, 2015
Kort en krachtig. Alleen als deze tekst op de plaatjes komt te staan, betekend dat dat er geen tekst meer bij komt te staan in het bericht zelf?