Joris van Moort Fotografie

Beachboom Contentkalender

Beachboom

Beachboom

Het uiteindelijke doel is om de verkoop van tickets te stimuleren. Hiernaast wil ik ook meer naamsbekendheid en interactie creëren met het publiek. De beelden zijn in de stijl van Beachboom gemaakt. De doelgroep van dit festival is tussen de 18 en 50 jaar. De meeste bezoekers zullen rond de 30 jaar zijn.
Contentkalender:

Wanneer Wat Doelgroep Middel
1 Maandag 18 mei
17.00 uur
‘Get your tickets now!’ De gehele doelgroep, die nog geen tickets heeft voor Beachboom Facebook
2 Woensdag 20 mei
17.00 uur
‘What’s your DJ favourite?’ De gehele doelgroep. Mensen die al wel tickets hebben, en mensen die nog geen tickets hebben. Facebook
3 Vrijdag 22 mei
17.00 uur
‘Celebrate your weekend!’ De gehele doelgroep. Mensen die al wel tickets hebben, en mensen die nog geen tickets hebben. Facebook, Instagram

Beachboom ontwerp 1 21042015 Beachboom ontwerp 2 21042015

Beachboom ontwerp 3 21042015

Verder Bericht

Vorige Bericht

4 Reacties

  1. Mélody Robbers mei 22, 2015

    Overzichtelijk en leuk gedaan!

  2. Eilish (artisticstateofmind) mei 28, 2015

    Grappig, we hebben bijna hetzelfde! Ik heb ook gekozen voor een oproep van een favo DJ en iets over het weekend! Dat kan ik dus niet anders dan goedkeuren, haha.

    Het is 1 geheel, past goed bij elkaar en bij de doelgroep.

  3. Iris Dommanschet mei 29, 2015

    Hele specifieke kalender! Niks meer aan doen, gelijk duidelijk!

  4. Tarena Leidelmeijer mei 31, 2015

    Kort en krachtig. Alleen als deze tekst op de plaatjes komt te staan, betekend dat dat er geen tekst meer bij komt te staan in het bericht zelf?

Laat een reactie achter

© 2019 Joris van Moort Fotografie

Thema door Anders Norén